In una mossa chì puderia riduce significativamente a penuria naziunale di l'equipaggiu di prutezzione persunale, un ufficiale di l'Amministrazione di l'Alimentazione è di a Drug hà dettu ghjovi chì l'agenzia ùn bluccà micca l'importazioni di maschere respiratorie KN95, un equivalente cinese à e maschere N95 necessarie da i travagliadori sanitari in fronte. linee di l'epidemie di coronavirus.

Finu à avà, a legalità di l'importazione di maschere KN95 ùn hè stata chjaru.Un pocu più di una settimana fà, u regulatore hà autorizatu l'usu di una varietà di respiratori certificati stranieri cum'è sustitutu di e scarse maschere N95 in una basa di emergenza.Questa autorizazione hè ghjunta in mezzo à una protesta publica crescente annantu à i medichi è l'infermieri furzati à riutilizà respiratori o ancu maschere di moda da bandane.

Ma l'autorizazione d'emergenza di a FDA hà omesso a maschera KN95 - malgradu u fattu chì i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie l'avianu prima inclusa in una lista di "alternative adattate" à a maschera N95.

Questa omissione hà suminatu una cunfusione considerableu trà ospedali, travagliadori sanitari, importatori è altri chì avianu cunsideratu di vultà à i respiratori KN95 quandu u mercatu di e maschere N95 hè diventatu surriscaldatu.

Una storia di BuzzFeed News nantu à u KN95 publicata prima di sta settimana hà purtatu à dumande da i membri di u publicu, esperti in l'impurtazione, è ancu un membru di u Cungressu chì a FDA sguassate a strada per e maschere KN95.Una petizione KN95 lanciata à principiu di sta settimana hà finu à data guadagnatu più di 2,500 firme.

"A FDA ùn blucca micca l'importazioni di maschere KN95", hà dettu Anand Shah, subcumissariu di l'agenzia per l'affari medichi è scientifichi in una entrevista.

Ma hà aghjustatu chì ancu s'è l'agenzia permetterà à l'impurtatori di portà l'equipaggiu in u paese, avarianu à u so propiu risicu.A cuntrariu di i dispositi normalmente certificati, o di quelli autorizati in una basa di emergenza, e maschere KN95 ùn anu micca una prutezzione legale o un altru sustegnu furnitu da u guvernu federale.


Sè vo site qualchissia chì vede l'impattu di u coronavirus in prima persona, ci piacerebbe sente da voi.Cuntattateci via unu di i nostri canali di linea di punta.


A maschera KN95 certificata da a Cina hè cuncepita à standard simili à u N95 - chì hè certificatu da l'Istitutu Naziunale per a Salute è a Sicurezza in u travagliu - ma hè attualmente più prezzu è assai più abbundante.I prezzi per i N95 sò, in certi casi, aumentati à $ 12 o più per maschera, mentre chì e maschere KN95 sò dispunibuli per menu di $ 2, secondu i materiali di marketing di l'importatori è di i fabricatori.

Mentre chì certi ospedali è entità di u guvernu anu decisu di accettà donazioni di maschere KN95, assai altri anu rifiutatu, citendu una mancanza di guida chjara da a FDA, chì regula i dispositi medichi.È l'importatori anu preoccupatu chì e so spedizioni di maschere puderanu esse ligate da a Dogana di i Stati Uniti à a fruntiera.Alcuni di quelli importatori anu dettu ch'elli restanu preoccupati chì senza l'autorizazione federale cumpleta, puderanu esse citati in giudiziu se qualcunu si ammalassi dopu avè usatu unu di i respiratori.

"U nostru avucatu ci hà avvistatu chì pudemu avè prublemi cù questi KN95", hà dettu Shawn Smith, un imprenditore di Santa Monica, California, chì hà pruvatu à purtà maschere in u paese per vende à l'uspitali."Hà dettu chì pudemu esse accusati o ancu affruntà accuse criminali".

In u risultatu, Smith hà dettu, hà avutu à unisce à a lotta di quelli chì provanu à fà affari per portà maschere N95, un sforzu chì hà dettu chì hà aumentatu drasticamente i prezzi in l'ultime settimane.

Un altru importatore chì hà mandatu un email à a FDA hà dettu u marti chì l'agenzia "ùn s'oppone micca à l'importazione è l'usu di questi respiratori durante l'emergenza".

Ma a FDA ùn hà micca avà spiegatu publicamente l'esclusione di e maschere KN95 da a so autorizazione d'usu d'emergenza.In fatti, ùn hà micca menzionatu à tutte e maschere in alcun foru publicu.Chì hà lasciatu quelli chì pensanu à cumprà o donazioni di l'equipaggiu protettivu per piglià decisioni potenzialmente costose in un vacu d'infurmazioni, è hà sviluppatu ciò chì equivale à un mercatu grisgiu per e maschere assai necessarie - è ancu una preoccupazione considerableu.

Shah hà dettu chì a decisione di a FDA di omette e maschere ùn era micca basata nantu à a qualità di i normi di certificazione chinesi.

sub-buzz-1049-1585863803-1

Una coppia porta maschere facciali è guanti chirurgici mentre caminanu in Central Park u 22 di marzu in New York City.


Tempu di Postu: Apr-02-2020